It is currently 10 Sep 2010, 15:50

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Internet probs 
Author Message
[T-RAW] Member

Post Internet probs
Hoi,

Sinds een week of twee heb ik problemen met het internet surfen. On-line gamen werkt zonder probleem, geen lag of wat dan ook. Het is dus als ik een internet pagina wil openen dat ik een melding krijg dat er een fout is opgetreden en dus de betreffende pagina niet te zien krijg, al is het wel dat bij sommige internet adressen het zeer vlot gaat. Ik heb met Belgacom gebeld en aan de lijn is niets mis ze is "perfect". Als ik men pc opstart moet ik ook altijd de herstel fase van msn aflopen "verbinding herstellen" en daar geeft hij altijd aan dat hij de DNS niet vind. Ik heb al geprobeerd om met mozilla firefox te werken maar daar heb ik hetzelfde probleem. Wat er ook verkeerd gaat is dat ik bij CS1.6 op ventrilo ga ventrilo serieus lagged en dat heb ik niet bij CS:S of bij andere games met ventrilo op.... Ook de update client van blizzard doet weird als ik men update wou doen viel men netwerkverbinding weg, ik bleef wel verbonden met het kabeltje en belgacom TV bleef ook werken enkel internet was weg, dit kon ik oplossen door middel van men netwerk uit te schakelen en weer in te schakelen.

Ik heb Windows 7 ultimate (legaal)
en heb modems al restarted enz maar ben ten einde raad, jullie mss een idee ?

Ook men pc case staat onder stroom door een verkeerde voedingskabel maar dit is al opgelost mss daardoor een slechte connectie gehad ? of doet dat er niet toe ?.

Mvg, Nipstar

15 Feb 2010, 12:57
Profile E-mail
[T-RAW] Member

Post Re: Internet probs
ik zou er toch eens een hitmanpro op loslaten, achteraf wel terug voledig verwijderen.

16 Feb 2010, 14:13
Profile E-mail
[T-RAW] Member

De symptomen kunnen wijzen op een cacheprobleem, probeer alle browser's cache te legen. En ook dat van uw router, als dat mogelijk is, desnoods door alle settings op de schrijven, factory reset te doen, enz.. als je dat ziet zitten.

Wat misschien slimmer is, is uw pc es bij de buren (of elders) zetten op hun internet en kijken als het prob daar ook naar boven komt.

Als je toevallig een download accelerator zou hebben draaien of iets wat uw internet verkeer gelijkaardig kan beïnvloeden, best ook even aan de kant zetten.

16 Feb 2010, 14:31
Profile
[T-RAW] Member

wat ook soms helpt bij mij (ik weet wel niet of dit werkt bij win7) is cmd openen en dan ipconfig/flushdns uitvoeren.
hopelijk heb je het tegen nu al wel opgelost (zie net post date).

12 May 2010, 19:10
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ]